مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-27سياسي

لزوم کاهش پرونده های قضایی توسط مدیریت شهری


شهرداری به عنوان یک ابرسازمان با مسائل حقوقی و پرونده های قضایی زیادی مواجه است؛ مدیریت شهری باید به سمت و سویی حرکت کند که تعداد پرونده ها را کاهش دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای شهر مشهد گفت: شهرداری به عنوان یک ابرسازمان با مسائل حقوقی و پرونده های قضایی زیادی مواجه است؛ مدیریت شهری باید به سمت و سویی حرکت کند که تعداد پرونده ها را کاهش دهد.

حسن موحدیان، امروز 8 اسفند ماه، در هفتادوسومین جلسه علنی ششمین دوره شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک ابرسازمان با مسائل حقوقی و پرونده های قضایی زیادی مواجه است.

خواسته من این است که مدیریت شهری به سمت و سویی حرکت کند که تعداد پرونده ها را کاهش دهد و از 100 پرونده 10 مورد بیشتر به دادگاه نرود.

وی افزود: تلاش شهرداری این است که این پرونده ها را از طریق کدخدامنشی و شهر ترمیمی کاهش دهد.

این حرکت پیشگیرانه باید انجام شود و شاخص ارزیابی ما باید کاهش پرونده های ارجاع شده به دادگاه ها باشد تا مشکلات را حل کنیم و کار به دستگاه قضا نرسد.

موحدیان با بیان اینکه در این زمان حقوق مصرف کننده رعایت نمی شود، عنوان کرد: سازمان میادین و میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری در ایام سال تحویل از هر کوششی دریغ نکند تا ارزاق را حداقل به قیمت مصوب در اختیار مردم قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کاهش پرونده های قضایی توسط مدیریت شهری

لزوم کاهش پرونده های قضایی توسط مدیریت شهری