مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-27اقتصادي

انجام شخم اولیه در بیش از 20 درصد شالیزارهای گیلان


معاون جهاد کشاورزی گیلان، گیلان با بیان اینکه در بیش از 20 درصد اراضی شالیکاری گیلان شخم اولیه انجام شده است، گفت: کشاورزان بازسازی مرزها و کرت های اراضی شالیکاری خود را جهت حفظ آب ناشی از باران انجام دهند.

- ایسنا/گیلان معاون جهاد کشاورزی گیلان، گیلان با بیان اینکه در بیش از 20 درصد اراضی شالیکاری گیلان شخم اولیه انجام شده است، گفت: کشاورزان بازسازی مرزها و کرت های اراضی شالیکاری خود را جهت حفظ آب ناشی از باران انجام دهند.

سید علی موسوی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه سال گذشته از نظر تامین آب زراعی سال سختی برای استان گیلان بود، اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریت استاندار و همکاری آب منطقه ای و جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های مرتبط این شرایط را به نحو احسن مدیریت کردیم.

وی سال زراعی پیش رو را به مراتب سخت تر از سال گذشته دانست و افزود: باید نگاه علمی و دانش محور به حوزه های کشاورزی و آبیاری داشته باشیم و لذا همکاری کشاورزان را می طلبد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز عملیات شخم اولیه شالیزارها، عنوان کرد: در بیش از 20 درصد اراضی شالیکاری گیلان شخم اولیه انجام شده است.

موسوی، پراکنش بارندگی های پاییز و زمستان را مناسب ندانست و یادآور شد: آب منطقه ای متولی تامین و توزیع آب و جهاد کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام شخم اولیه در بیش از 20 درصد شالیزارهای گیلان

انجام شخم اولیه در بیش از 20 درصد شالیزارهای گیلان