مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-27سياسي

سامانه هوشمند افت تحصیلی و مشکلات روانشناختی دانشجویان فعال شد


رییس دانشگاه تهران از طراحی سامانه هوشمند به منظور رصد افت تحصیلی و مشکلات روانشناختی دانشجویان دانشگاه تهران خبر داد و گفت: این سامانه هوشمند از مهر ماه 1401 فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران صبح امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: امیدواریم این جشنواره نقطه عطفی برای واکاوی و بررسی راه های پیشگیری از مشکلات روانشناختی، راهکارهای ارتقای سلامت در دانشگاه و سرزندگی و پویایی دانشجویان باشد.

وی ادامه داد: آمارها نشان می دهد که به علل مختلف شاهد افزایش حجم مشکلات روانی، جسمانی و بهداشتی در جامعه بشری هستیم؛ بویژه این وضعیت در فضای محیط های دانشجویی نگران کننده تر است و همه بایستی کمک کنیم تا این مسائل و مشکلات مرتفع شوند.

رییس دانشگاه تهران افزود: بخشی از آنچه که امروز سلامتی را بویژه در قشر دانشجو به مخاطره می اندازد، ناظر بر طبیعت زندگی امروز بشر است و بخش دیگر هم به ویژگی های خاص زندگی دانشجویی برمی گردد؛ چراکه دانشجویان یک مرحله انتقالی را از زندگی اجتماعی خود در خانواده و مدرسه پشت سر گذاشته و به فرآیند جامعه پذیری جدیدی در دانشگاه ورود کرده اند و دو مؤلفه هیجان و نگرانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه هوشمند افت تحصیلی و مشکلات روانشناختی دانشجویان فعال شد

سامانه هوشمند افت تحصیلی و مشکلات روانشناختی دانشجویان فعال شد