مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-27فرهنگي

بسترهای اکران فیلم باید تغییر کند؟


تهیه کننده فیلم «های پاور» با اشاره به اینکه برنامه ای برای زمان اکران این فیلم مشخص نشده گفت: سینماگران و مسئولان باید به دنبال ایجاد بسترهای دیگری بجز سالن سینما برای نمایش و عرضه فیلم های سینمایی باشند.

- تهیه کننده فیلم های پاور با اشاره به اینکه برنامه ای برای زمان اکران این فیلم مشخص نشده گفت: سینماگران و مسئولان باید به دنبال ایجاد بسترهای دیگری بجز سالن سینما برای نمایش و عرضه فیلم های سینمایی باشند.

مهدی عظیمی در گفت وگویی با ایسنا درباره برنامه ریزی برای اکران فیلم های پاور که در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، بیان کرد: از آنجا که مالک اصلی فیلم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی است، باید هماهنگی هایی را در این زمینه انجام دهیم و آن ها هم تمایل دارند که اکران انجام شود ولی هنوز قطعی نشده است؛ البته با توجه به اینکه از ابتدای کار در جریان تولید بودند، خدا را شکر نظر مثبتی هم نسبت به فیلم داشتند.

او درباره شرایط فعلی اکران و استقبال کم صاحبان فیلم ها از اکران نوورزی هم گفت: در حال حاضر مسئله مهم این است که اگر به سالن های سینما از وجه اقتصادی نگاه کنیم، باید ببینیم یک سینما برای سرپا ماندن چقدر باید فیلم هایش بفروشد؟ یک پردیس سینمایی مثل ملت یا آزادی که سینماهای پرفروشی هستند، اگر پشتیبان های الان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای اکران فیلم باید تغییر کند؟

بسترهای اکران فیلم باید تغییر کند؟