مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-27سياسي

لوسترهایی که آشپزخانه شما را متمایز می کنند!


آشپزخانه در اصطلاح همان قلب خانه می باشد که طبیعتاً همانند فضاهای مهم منزل لوسترهای این مکان از تنوع و زیر شاخه هایی تشکیل شده اند که در این مطلب، - انواع مدل ها را بررسی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دکورشاپ، یکی از مهمترین المان هایی که می تواند در یک آشپزخانه وجود داشته باشد و باعث زیباتر شدن فضا شود نورپردازی آن توسط آویز و لوستر آشپزخانه است که این نورپردازی ها معمولاً با هالوژن ها یا لوسترها و یا لامپ ها انجام می شود.

اگر برای نورپردازی آشپزخانه خود لوسترها را انتخاب کردید باید در نظر داشته باشید که این لوسترها دقیقاً در ابعادی خریداری شده باشد که با فضای آشپزخانه شما هماهنگی داشته باشد، خرید لوسترهای خیلی بزرگ برای آشپزخانه های خیلی کوچک نمی توانند گزینه مناسبی باشد.

هر چقدر تعداد لامپ های یک لوستر بیشتر باشد، فضا روشن تر خواهد بود و اگر کابینت هایگلاس در آشپزخانه شما وجود داشته باشد این نورانی بودن و براقیت توسط انعکاس نور چندین برابر می شود که در برخی از این مدل ها کنترل میزان نور مطابق با سلیقه و خواست شما انجام می شود و می توانید لوستر آشپزخانه را با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری کنید؛ بنابراین اگر انتخاب لوستر به درستی انجام شود علاوه بر اینکه نورپردازی خوبی در محیط برقرار می شود همچنین این لوستر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوسترهایی که آشپزخانه شما را متمایز می کنند!

لوسترهایی که آشپزخانه شما را متمایز می کنند!