مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-27فرهنگي

آغاز فعالیت 4 خانه بوم گردی و سفره خانه سنتی جدید اسدآباد در ایام عید


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد از آغاز فعالیت چهار خانه بومگردی و سفره خانه سنتی این شهرستان در ایام عید خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد از آغاز فعالیت چهار خانه بومگردی و سفره خانه سنتی این شهرستان در ایام عید خبر داد.

کامران اکبری شایگان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد سه خانه بوم گردی شامل یک خانه بوم گردی در روستای ترخین آباد و دو خانه بوم گردی در روستای ملحمدره و یک مجتمع گردشگری در روستای ملحمدره فعالیت دارند که شهرستان اسدآباد پیشتاز استان همدان در این تعداد خانه بوم گردی است.

وی افزود: در حال حاضر موافقت اصولی سه خانه بوم گردی جدید دیگر در روستای ملحمدره، ترخین آباد و دهنوش و یک سفره خانه سنتی در روستای دهنوش دریافت شده که پروانه بهره برداری این واحدها در سال آینده صادر خواهد شد و این واحدها از ایام عید فعالیت خود را برای استقبال و میزبانی از گردشگران و مسافران آغاز خواهند کرد.

اکبری شایگان یادآور شد: با آغاز فعالیت این تعداد خانه بوم گردی در روستاهای گردشگری اسدآباد، شهرستان اسدآباد با شش خانه بوم گردی، یک سفره خانه سنتی و یک مجتمع گردشگری در روستاهای گردشگری شهرستان همچنان در تعداد خانه های بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 4 خانه بوم گردی و سفره خانه سنتی جدید اسدآباد در ایام عید

آغاز فعالیت 4 خانه بوم گردی و سفره خانه سنتی جدید اسدآباد در ایام عید