مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-27حوادث

از کشف کالای قاچاق میلیاردی تا دستگیری سارقان حرفه ای در کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سارقان حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

- سید محمد موسوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برخورد قاطع و قانونی با مجرمان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع دستگیری سارقان در این شهرستان اجرا شد.

  فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود:  در اجرای این طرح که با مشارکت کلانتری 11 و 12 شهر دهدشت به اجرا درآمد تعداد 3 نفر از سارقان حرفه ای که اقدام به انواع سرقت در این شهرستان می کردند را حین انجام سرقت دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: از دیگر نتایج اجرای این طرح،  اعتراف به 5 فقره انواع سرقت و کشف مقادیری اموال مسروقه اعم از منزل، خودرو و گوشی موبایل بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: هدف انتظامی شهرستان از اجرای این قبیل طرح ها ایجاد امنیت برای شهروندان و پیشگیری از جرائم است و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

وی در ادامه هم چنین از کشف کالای قاچاق میلیاردی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی در محوردهدشت-بهبهان و انجام ایست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف کالای قاچاق میلیاردی تا دستگیری سارقان حرفه ای در کهگیلویه

از کشف کالای قاچاق میلیاردی تا دستگیری سارقان حرفه ای در کهگیلویه