مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-27اقتصادي

کاهش 174 درصدی ورودی آب به سدهای زنجان/ روند بارش ها کاهشی است


سرپرست شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه حدود 8 میلیون متر مکعب ورودی آب به سدهای استان در سال جاری بوده، گفت: این میزان نسبت به سال گذشته 174 درصد کاهش را در کل سدهای استان نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اکبر باقری، سرپرست شرکت آب منطقه ای زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموع بارندگی های امسال حدود 110 میلیون متر مکعب بود که در مقایسه با سال گذشته این میزان حدود 12 درصد کاهش و نسبت به متوسط دوره آماری حدود 27 درصد کاهش را نشان می دهد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای زنجان به وضعیت آورد سدهای استان اشاره کرد و افزود: سد تهم حدود نیم میلیون مترمکعب، گلابر حدود یک میلیون متر مکعب، کینه ورس حدود 2 میلیون مترمکعب و تالوار حدود 5 میلیون متر مکعب در سال‍ جاری ورودی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع حدود 8 میلیون متر مکعب ورودی آب به سدهای استان در سال جاری بوده است، گفت: این میزان نسبت به سال گذشته حدود 174 درصد کاهش را در کل سدهای استان نشان می دهد.

باقری با اشاره به اینکه حجم موجود سد تهم 12 میلیون مترمکعب، گلابر 47 میلیون متر مکعب، کینه ورس حدود 8 میلیون مترمکعب و سد تالوار نیز حدود 109 میلیون مترمکعب است، ادامه داد: بارش های برفی که داشتیم از اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت تبدیل به رواناب خواهند شد که به امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 174 درصدی ورودی آب به سدهای زنجان/ روند بارش ها کاهشی است

کاهش 174 درصدی ورودی آب به سدهای زنجان/ روند بارش ها کاهشی است