مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-27اقتصادي

توزیع 13 میلیارد ریال سبد حمایتی بین نیازمندان قزوین


مدیر یک موسسه خیریه در قزوین با بیان اینکه در سال جاری 13 و 620 میلیون ریال سبد کالای حمایتی در قزوین توزیع شده است، گفت: این کمک ها یک هزار و 140 بسته معیشتی را شامل می شود.

- محمد مقدم نیا در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری یک هزار و 140 بسته سبد کالای حمایتی به ارزش 13 میلیارد و 620 میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند قزوین توزیع شده است، تاکید کرد: شناسایی مناطق محروم استان قزوین و توزیع سبد کالای حمایتی از اقداماتی است که در سال جاری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و در این مدت توانستیم با توزیع سبد کالا در این مناطق سهمی در تأمین ارزاق و نیازهای اساسی این خانوارها داشته باشیم.

وی افزود: در این مدت با شناسایی 30 منطقه دارای خانواده محروم در قالب کمپین چهارشنبه های مهربانی هر هفته به یکی از مناطق محروم استان قزوین مراجعه و بسته های مختلف بین ساکنان توزیع شده است همچنین باید گفت ارزش ریالی هر کدام از این بسته ها حدود سه میلیون ریال تخمین زده می شود که در سال جاری 540 بسته در مناطق محروم استان قزوین به ارزش یک میلیارد و 620 میلیون ریال توزیع شده است.

مدیر این مؤسسه خیریه با بیان اینکه در سال جاری تلاش کردیم تا با تشکیل پرونده از خانواده های با سرپرست خانم حمایت کنیم، تاکید کرد: اهدای سبد کالای حمایتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 13 میلیارد ریال سبد حمایتی بین نیازمندان قزوین

توزیع 13 میلیارد ریال سبد حمایتی بین نیازمندان قزوین