مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-27حوادث

کمک 80 میلیارد ریالی پزشکان کشور به زلزله زدگان خوی


پزشکان کشور تا کنون 80 میلیارد ریال به زلزله زدگان خوی کمک کردند و این کمک تا رسیدن مردم حادثه دیده به وضعیت عادی و ساخت مساکن شان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس نظام پزشکی خوی گفت: پزشکان کشور تا کنون 80 میلیارد ریال به زلزله زدگان خوی کمک کردند و این کمک تا رسیدن مردم حادثه دیده به وضعیت عادی و ساخت مساکن شان ادامه خواهد داشت.

دکتر محمدرضا هاشم زاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه از اولین ساعات وقوع زمین لرزه 5.

9 ریشتری در خوی نظام پزشکی و پزشکان دلسوز خوی و کشور پای کار بودند، تصریح کرد: راه اندازی چهار کمپ با بیش از 120 چادر و اسکان بیش از 800 نفر در دستور کار قرار گرفت و امکانات گرمایشی و غذا و دارویی کمپ ها تامین شد.

هاشم زاده گفت: ویزیت و داروی رایگان برای بیش از چهار هزار نفر از زلزله زدگان و کمک ها و خدمات ویژه برای مادران باردار توسط مجموعه پزشکان انجام شده است.

هاشم زاده ادامه داد: توزیع بیش از 75 هزار پرس غذای گرم و 600 دستگاه چادر و بیش دو هزار تخته پتو، جیره خشک از قبیل تن ماهی و کنسرو لوبیا ، ماکارونی و برنج و روغن لوازم بهداشتی والبسه در این مدت بین زلزله زدگان توزیع شده است.

رییس نظام پزشکی خوی همچنین از اهدای 45 کانکس به خانواده های دارای معلول خبر داد و گفت: 10 دستگاه لباسشویی هم به کمپ های اسکان داده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 80 میلیارد ریالی پزشکان کشور به زلزله زدگان خوی

کمک 80 میلیارد ریالی پزشکان کشور به زلزله زدگان خوی