مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 22:502023-02-26اقتصادي

اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به عشایر همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان از اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به عشایر همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله ربانی مهر در جلسه امور عشایری شهرستان همدان با اشاره به نقش عشایر در توسعه اقتصادی گفت: سهمیه اختصاصی پنل خورشیدی به عشایر همدان رضایت بخش نیست و در سال 1402 پیگیری و جبران شود.

وی افزود: جامعه عشایری افرادی پرتلاش، کم توقع و کوشا با جمعیت کم اما تأثیر گذار هستند و در حالی که 2 درصد جمعیت کشور را دارند اما 20 درصد گوشت قرمز کشور را تأمین می کنند ربانی مهر ادامه داد: برنامه ریزی و اقدامات دستگاه های اجرایی با هدف ساماندهی، ماندگاری و تشویق عشایر باشد.

وی تصریح کرد: بانک اطلاعاتی عشایر از آمار و تعداد خانواده ها تا تعداد دام و مکان های ییلاق و قشلاق جمع آوری شود، بخش اصلی اعتبارات و تسهیلات بر اساس آمار و تعداد عشایر داده می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان همدان، 35 میلیارد تومان به عشایر همدان اختصاص پیدا کرد که کمک بزرگی در جهت کمک به عشایر است.

وی گفت: اختصاص 50 پنل خورشیدی به عشایر کم است و با توجه به سیاست کمک به حل مشکل برق عشایر در سطح کشوری با پیگیری امور عشایری و شرکت توانیر باید حداقل 20 برابر این آمار اختصاص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به عشایر همدان

اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به عشایر همدان