مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 22:202023-02-26سياسي

روایتگری درست از مباحث مهدویت داشته باشیم


مدیر بنیاد فرهنگی امام مهدی موعود(عج) لرستان گفت: در برنامه های ویژه نیمه شعبان یک روایتگری درست از ماجرای مهدویت و ظهور داشته باشیم تا بسیاری از شبهات را به صورت زیربنایی از بین ببرد.

- ایسنا/لرستان مدیر بنیاد فرهنگی امام مهدی موعود(عج) لرستان گفت: در برنامه های ویژه نیمه شعبان یک روایتگری درست از ماجرای مهدویت و ظهور داشته باشیم تا بسیاری از شبهات را به صورت زیربنایی از بین ببرد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی هفتم اسفند در سومین جلسه شورای سیاست گذاری بنیاد مهدویت لرستان اظهار کرد: در راستای تحقق جامعه مهدوی، ارتقا سطح بینش و دانش مردم در خصوص معارف مهدویت و انتظار، توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه، زدودن خرافات از چهره فرهنگ و معارف مهدویت و انتظار، شبهات و القائات انحرافی، توانمندسازی مبلغان در حوزه مهدویت و انتظار و پاسخگویی به شبهات آن ها مورد تأکید است و باید به این موارد توجه کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام و زمینه ساز درک فرهنگ دینی است و افراد جامعه را در برابر تمام بیماری های معنوی بیمه می کند، افزود: در گذشته جشن نیمه شعبان در محلات به همت نوجوانان و جوانان به زیبایی برگزار می شد، الان هم باید همه کوچه ها و خیابان ها مملو از مشتاقان ظهور حضرت ولی عصر(عج) شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتگری درست از مباحث مهدویت داشته باشیم

روایتگری درست از مباحث مهدویت داشته باشیم