مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:502023-02-26حوادث

116 سارق و مالخر در خراسان جنوبی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای طرح عملیاتی مقابله با سرقت در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 116 سارق و مالخر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: در پی تدابیر و دستورات ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح عملیاتی دستگیری و مقابله با سارقان و خریداران اموال مسروقه در استان خراسان جنوبی اجرایی شد.

وی افزود: اجرای این طرح به صورت ویژه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و شهرستان های تابعه همچنین با همکاری و تعامل سایر یگان های انتظامی و عملیاتی انجام شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در پایان اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات های جداگانه، کارآگاهان پلیس موفق به دستگیری 97 نفر سارق و 19 مالخر شدند که سارقان در تحقیقات و بازجویی های بعمل آمده به 158 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در مجموع 116 نفر از سارقان حرفه ای و مالخران دستگیر شدند که از این تعداد 84 نفر سابقه های مکرر سرقت داشتند و در این خصوص متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید افزود: یکی از وظایف پلیس برخورد با بی نظمی و مقابله با هنجارشکنان در جامعه است که پلیس در این راستا مصمم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

116 سارق و مالخر در خراسان جنوبی دستگیر شدند

116 سارق و مالخر در خراسان جنوبی دستگیر شدند