مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 20:552023-02-26سياسي

ارائه پیشنهاد ایجاد سامانه الکترونیک اعسار و وراثت در کشور


رییس کل دادگستری هرمزگان ، پیشنهاد راه اندازی چهار سامانه الکترونیک اعسار، احاله، اختلاف در صلاحیت و انحصار وراثت را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمد ظله العالی و سیاست های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه به منظور توسعه دادرسی الکترونیک و هوشمند سازی دستگاه قضایی اظهار داشت: با توجه به محورهای ترسیم شده در معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان هرمزگان به دنبال اجرای طرح پرونده های تمام الکترونیک با توجه به دو اصل سامانه مندی و پرونده زدایی هستیم.

وی یادآور شد: اجرای این طرح علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، ضریب امنیتی پرونده ها را نیز افزایش می دهد و موجب تسریع در رسیدگی ها و تسهیل امور اداری خواهد شد.

قهرمانی با بیان اینکه حوزه فناوری در تحول قوه قضاییه قطعاً نقشی مؤثر و پُرمایه ای خواهد داشت، تصریح کرد: برای تحول باید حتماً چرخش داشته باشیم و بهترین حوزه برای ایجاد تحول در یک مجموعه استفاده از فناوری اطلاعات است.

وی با اشاره به اینکه هم ایجاد سامانه و زیرساخت ها و هم نحوه استفاده از آن در عملکرد حوزه فناوری اطلاعات بسیار مؤثر می باشد، تأکید کرد: نحوه استفاده از سامانه ها نیز بسیار مهم است و در قوه قضاییه باید با توجه به تعداد کاربرها به گونه ای برنامه ریزی کنیم که با استفاده از امکانات موجود بهترین عملکرد را داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیشنهاد ایجاد سامانه الکترونیک اعسار و وراثت در کشور

ارائه پیشنهاد ایجاد سامانه الکترونیک اعسار و وراثت در کشور