مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 19:502023-02-26ورزشي

تقویت دیپلماسی ورزشی در آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی دارای ظرفیت و پتانسیل بالا بوده باید برای شناساندن این ظرفیت ها به تقویت دیپلماسی ورزشی توجه کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی دارای ظرفیت و پتانسیل بالا بوده باید برای شناساندن این ظرفیت ها به تقویت دیپلماسی ورزشی توجه کرد.

سجاد بیرامی 7 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ورزشگاه الغدیر ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه در استان اراده و روحیه جمعی مسئولان، تقویت دیپلماسی از جمله دیپلماسی ورزشی است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی موجب گسترش و توسعه استان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: افتتاحیه دومین دوره مسابقات جهانی کبدی جوانان جهان 9اسفند خواهد بود و اختتامیه نیز 13 اسفند برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: در دومین دوره مسابقات جهانی کبدی جوانان پسر جهان تیم های از ایران، پاکستان، تایوان، تایلند، ترکیه، اوگاندا، بنگلادش، گرجستان، هند، عراق، کنیا، نپال و فلسطین حضور دارند.

بیرامی یاد آور شد: در این دوره از مسابقات علاوه بر سرمربی تیم ملی که اهل اورمیه است، 4نفر از اعضای تیم ملی نیز از آذربایجان غربی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت دیپلماسی ورزشی در آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد

تقویت دیپلماسی ورزشی در آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد