مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:252023-02-26سياسي

صیانت از فرهنگ و تمدن علویان در ایام نوروز


معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، گفت: استان مازندران با پشتوانه فرهنگی عظیم که دارد در ایام نوروز باید از فرهنگ و تمدن اصیل دیار علویان به نحو احسن حفاظت شود که در این راستا برخورداری از 14 هزار جنگل، - ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، گفت: استان مازندران با پشتوانه فرهنگی عظیم که دارد در ایام نوروز باید از فرهنگ و تمدن اصیل دیار علویان به نحو احسن حفاظت شود که در این راستا برخورداری از 14 هزار جنگل، 110 غار،480 کیلومتر ساحل، 950 آب بندان که در دنیا بی نظیر است بیانگر ظرفیت بزرگ مازندران است.

روح الله سلگی امروز در جلسه بررسی مسائل اجتماعی و فرهنگی در آستانه سال نو، اظهار کرد: با این حجم از ظرفیت های مختلف در مازندران میلیون ها گردشگر هرسال در ایام نوروز به این استان سفر می کنند، تا جایی که می توانیم باید به تبلیغ فرهنگ و تمدن اصیل دیار علویان بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران مکلف شدند در ورودی شهرها نوروزگاه هایی را ایجاد کنند، افزود: برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات در هر شهرستان برای زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تامین و تضمین امنیت گردشگران در ایام نوروز را به عنوان یک اصل مورد توجه قرار داد و گفت: برخورداری از استان پاکیزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از فرهنگ و تمدن علویان در ایام نوروز

صیانت از فرهنگ و تمدن علویان در ایام نوروز