مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:552023-02-26سياسي

شانزدهمین مهرجان ربیع الشهاده در کربلا برگزار شد


شانزدهمین مهرجان ربیع الشهاده در ایام میلاد باسعادت امام حسین، امام سجاد، و قمر بنی هاشم علیهم السلام در کربلای معلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شانزدهمین مهرجان ربیع الشهاده در ایام میلاد باسعادت امام حسین، امام سجاد، و قمر بنی هاشم علیهم السلام در کربلای معلی برگزار شد.

شانزدهمین همایش علمی مهرجان ربیع الشهاده با حضور علما و صاحب نظران حوزات علمیه نجف و قم و مشهد حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی کربلایی تولیت عتبه حسینی، سید علی شهرستانی، سیدسامی البدری، دکتر ادریس هانی و جمع کثیری از شخصیت های علمی از بیوت مراجع تقلید و مجامع علمی فرهنگی بین المللی و اندیشمندان از جهان اسلام و قاره های آمریکا، اروپا، آفریقا و آسیا در سالن اجتماعات خاتم الانبیا (ص) صحن مقدس ابا عبدالله الحسین علیه السلام برگزار شد.

آیت الله فاضل لنکرانی حسب دعوت حجت الاسلام والمسلمین عبدالمهدی کربلایی تولیت عتبه حسینی در این مراسم باشکوه معنوی حضور یافت و با سخنانی به دیدگاه علمی جدید خود در تبیین معنای عبارت مشهور قتیل العبرات که در احادیث متعدد نسبت به امام حسین علیه السلام ذکر گردیده ارائه کرد.

وی با نقد تفسیرهای چهارگانه ای که تاکنون توسط علمای بزرگوار نسبت به این عبارت و معنای احادیث صورت گرفته، اظهار داشت: از مجموع روایات و قرائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهمین مهرجان ربیع الشهاده در کربلا برگزار شد

شانزدهمین مهرجان ربیع الشهاده در کربلا برگزار شد