مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-26اجتماعي

هتل قصر طلایی مشهد از معماری تا امکانات


افرادی که برای زیارت امام هشتم شیعیان امام رضا علیه السلام به مشهد سفر می کنند، معمولاً به دنبال رزرو هتلی هستند که به حرم نزدیک باشد و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار آنها قرار دهد.

- یکی از هتل های بین المللی لوکس، مجلل، زیبا و بزرگ مشهد که از معماری خاص و منحصر به فردی برخوردار است، هتل قصر طلایی مشهد نام دارد.

مسافران با اقامت در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد می توانند از سفر زیارتی خود لذت ببرند و از پنجره ها چشم اندازی دلنشین از حرم، گنبد و بارگاه امام رضا(ع) را مشاهده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فلای تودی، در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره معماری و امکانات هتل قصر طلایی شهر مشهد در اختیار شما قرار دهیم.

لطفاً تا انتهای نوشته با ما همراه باشید.

هتل قصر طلایی مشهد در چه سالی و توسط چه کسی افتتاح شده است؟ ساخت هتل بین المللی قصر طلایی مشهد به عنوان یکی از بزرگترین و لوکس ترین هتل ایران در سال 1386 توسط فردی به نام حاج محمود سزاوار و پسرش حاج امیر سزاوار آغاز شد.

با فوت حاج محمود در سال 1387 پسرش امیر پروژه ساخت را ادامه داد و در نهایت مراسم افتتاح هتل در عید فطر سال 1389 انجام شد.

مرحوم سزاوار تجربه بالایی در امر هتل داری داشت و در معماری هتل پنج ستاره قصر طلایی از هنر منحصر به فرد خود استفاده کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل قصر طلایی مشهد از معماری تا امکانات

هتل قصر طلایی مشهد از معماری تا امکانات