مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-26سياسي

ریشه ماجرای مسمومیت دانش آموزان قم را پیگیری می کنیم


رییس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ریشه ماجرای مسمویت عمدی دانش آموزان قم را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می کنیم، گفت: وزرای آموزش و پرورش، - بهداشت و اطلاعات باید در کمیسیون حضور یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در حاشیه نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 7 اسفند ماه) مجلس در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه مسمومیت دانش آموزان دختر قم و برخی دیگر از شهرستان های کشور گفت: متأسفانه عمدی بودن این حادثه در قم امروز از جانب معاون وزیر بهداشت تأیید شد.

از ابتدای این ماجرا کمیسیون آموزش مجلس پیگیر موضوع بوده و در این راستا از وزیر آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و دستگاه های اطلاعاتی گزارشاتی را خواسته ایم.

وی ادامه داد: سم استفاده شده از سمومی نیست که مسمومیت بالایی داشته باشد و اصطلاحاً جزو سموم جنگی نیست، اما اینکه اراده ای پشت این جریان باشد تا دختران ما را از آموزش بازدارد، خبر بسیار بدی است که باید ریشه های آن را پیدا کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس اضافه کرد: بر همین اساس با پیگیری های صورت گرفته، امروز وزیر آموزش و پرورش راهی قم شده است.

منادی سفیدان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است منشأ این مسمومیت خارجی باشد یا خیر، گفت: در خصوص اینکه آیا دست هایی از خارج از کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه ماجرای مسمومیت دانش آموزان قم را پیگیری می کنیم

ریشه ماجرای مسمومیت دانش آموزان قم را پیگیری می کنیم