مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-26سياسي

با تجربیات ایران، مسابقات بین المللی قرآن در پاکستان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جعفر روناس، مسئول خانه فرهنگ سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان و طاهر رضا بخاری؛ مدیر کل وزارتخانه اوقاف و امور دینی ایالت پنجاب (بالاترین مقام وزارتخانه پس از وزیر) ضمن گفتگو با یکدیگر و تبادل .

- برگزاری مسابقات قرآنی بین المللی در پاکستان با همکاری جمهوری اسلامی ایران از محور های دیدار وابسته فرهنگی کشورمان با مدیر کل وزارتخانه اوقاف ایالت پنجاب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جعفر روناس، مسئول خانه فرهنگ سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان و طاهر رضا بخاری؛ مدیر کل وزارتخانه اوقاف و امور دینی ایالت پنجاب (بالاترین مقام وزارتخانه پس از وزیر) ضمن گفتگو با یکدیگر و تبادل نظر درباره راه های توسعه مناسبات فرهنگی بر گسترش همکاری های دو جانبه در زمینه های مختلف قرآنی تاکید کردند.

دو طرف در این دیدار ضمن بررسی راه های توسعه بیش از پیش همکاری های فرهنگی به خصوص در زمینه فعالیت های نمایشگاهی و مبادلات فرهنگی، آمادگی خود را برای توسعه و تعمیق همکاری های مشترک دو جانبه در امور قرآنی و فرهنگی اعلام کردند.

جعفر روناس، وابسته فرهنگی کشورمان در این دیدار ضمن تبریک به طاهر رضا بخاری بابت تصدی در سمت جدید در وزارتخانه اوقاف و امور دینی ایالت پنجاب از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تجربیات ایران، مسابقات بین المللی قرآن در پاکستان برگزار می شود

با تجربیات ایران، مسابقات بین المللی قرآن در پاکستان برگزار می شود