مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-26اقتصادي

60 درصد متوفیان تصادفات درون شهری کردستان عابر پیاده هستند


رییس پلیس راهور کردستان ضمن اشاره به افزایش 6 درصدی جانباختگان تصادفات درون شهری، گفت: 60 درصد متوفیان تصادفات درون شهری عابر پیاده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، برزو مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه راهبری تصادفات استان کردستان در سنندج اظهار کرد: برخی گره های ترافیکی سنندج ناشی از وجود تقاطع های غیرکارشناسی شده است که اگر برطرف شود بخش زیادی از مشکلات ترفیکی رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای هوشمندسازی معابر ردیف اعتباری وجود دارد که تاکنون اصلا استفاده نشده تا فرصت باقی است این ردیف بودجه ای باید احیا شود که شهردرای ها مقداری به لحاظ مالی دستشان باز شود.

رییس پلیس راهور کردستان با بیان اینکه در هرجایی که گره ترافیکی ایجاد شود وضعیت آن نقطه به لحاظ فرهنگ ترافیک مشکل دارد، تصریح کرد: باید بر روی اقدامات کوتاه مدت که هزینه زیادی ندارد در مراکز شهرستان ها معطوف شویم.

مرادی افزود: شهرداری ها به لحاظ مالی توان اجرای تقاطع های روگذر و زیرگذر ندارند اما روی اجرای اقدامات کوتاه مدت و کم هزینه باید بیشتر معطوف شویم.

رییس پلیس راهور کردستان در مورد تغییر ساعات کار ادارات و مدارس نیز، گفت: موافق اجرای این طرح نیستیم چرا که اجرای آن در بهمن ماه امسال به شدت مورد نارضایتی مردم قرار گرفت و موجب ایجاد ترافیک شدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد متوفیان تصادفات درون شهری کردستان عابر پیاده هستند

60 درصد متوفیان تصادفات درون شهری کردستان عابر پیاده هستند