مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-26اقتصادي

تلاش برای افزایش سطح برداشت سبز نیشکر به 40 درصد


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از افزایش سطح برداشت سبز نیشکر در خوزستان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم علی رغم قدیمی بودن ماشین آلات و تحریم ها، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از افزایش سطح برداشت سبز نیشکر در خوزستان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم علی رغم قدیمی بودن ماشین آلات و تحریم ها، برداشت سبز را به 40 درصد برسانیم.

عبدعلی ناصری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برداشت سبز نیشکر اظهار کرد: افزایش برداشت سبز در مزارع نیشکر از اهداف شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خوزستان است و تلاش خواهیم کرد تا این مهم به بهترین شکل محقق شود.

وی افزود: در تلاش هستیم علی رغم قدیمی بودن ماشین آلات و تحریم ها، با نوسازی تجهیزات و ماشین آلات برداشت سبز را به 40 درصد برسانیم و افزایش سطح برداشت سبز نیشکر را در خوزستان محقق کنیم.

ناصری عنوان کرد: در صورتی که نیشکرها کوتاه قد باشند، به راحتی می توان آن ها را به صورت سبز برداشت کرد اما درصورتی که نی ها ارتفاع زیادی داشته باشند و دچار خوابیدگی شوند، امکان برداشت سبز وجود ندارد و باید سوزانده شود.

وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه هایی در خصوص برداشت سیاه نیشکر با کمترین آثار منفی بر محیط زیست به شرکت های زیر مجموعه، افزود: در تلاش هستیم با نوسازی تجهیزات و ماشین آلات، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش سطح برداشت سبز نیشکر به 40 درصد

تلاش برای افزایش سطح برداشت سبز نیشکر به 40 درصد