مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 12:352023-02-26اجتماعي

سودای میلیونی شدن با اجاره دادن کارت بانکی


رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در خصوص اجاره دادن کارت های بانکی هشدار داد و گفت: هر کارت بانکی که به اجاره داده شود جرم بوده و پیگرد قانونی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محسن محمودی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کارت های بانکی به منزله اطلاعات شخصی افراد است و از هر لحاظ اجاره دادن کارت بانکی درست نبوده و هرگونه سوء استفاده از آن برعهده صاحب کارت می باشد.

وی افزود: افراد فعال در شبکه های اجتماعی در مواجهه با تبلیغاتی همچون کسب درآمد میلیونی و یا پولدار شدن آسان فریب می خورند و با پیشنهاد های اغواکننده به بهانه اجاره دادن کارت بانکی به راحتی در دام مجرمان سایبری گرفتار می شوند.

رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: مجرمان سایبری برای پیش برد اهداف پلید و شوم خود پس از اجاره گرفتن کارت های بانکی شهروندان، کارت آنان را در کارهای غیرقانونی خود به کار گرفته و سعی در گم کردن ردپای خود در موارد مجرمانه را دارند.

این مقام سایبری با بیان اینکه افرادی که در سودای میلیونی شدن از اجاره دادن کارت بانکی خود هستند به راحتی در دام کلاهبرداران مجازی گرفتار می شوند تصریح کرد: مسئولیت ناشی از اجاره دادن کارت بانکی برعهده دارندگان حساب ها است و در صورت استفاده مجرمانه از این حساب ها و کارت های بانکی این افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودای میلیونی شدن با اجاره دادن کارت بانکی

سودای میلیونی شدن با اجاره دادن کارت بانکی