مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-26دانش

در توسعه فناوری های نوین، اولویت های بلندمدت تعیین شود


استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که در ایران باید میان فناوری های موجود در حوزه های هوش مصنوعی، رباتیک، نانو و غیره انتخاب کنیم، - استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که در ایران باید میان فناوری های موجود در حوزه های هوش مصنوعی، رباتیک، نانو و غیره انتخاب کنیم، گفت: ما باید استراتژی های خودمان را در این حوزه ها مشخص کنیم.

امکان ندارد تمامی این فناوری های نوین را همزمان در برنامه هایمان قرار بدهیم بلکه باید با توجه به برنامه 5 ساله و 25 ساله اولویت هایمان را مشخص کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی در پنل تولید علم و دانش و به کارگیری آن در نشست سالانه معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی، گفت: تحلیل محتوای بیانیه گام دوم تهیه شده و طبق آن 44 گزاره با ماموریت های وزارت بهداشت مرتبط است.

در بحث گام دوم برای بسترسازی توسعه باید ظرفیت آینده نگارانه حوزه پزشکی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دنیا اهمیت تدوین استراتژی و توجه به ابرروندها مشخص است، گفت: ما در ایران نیز باید میان فناوری های موجود در حوزه های هوش مصنوعی، رباتیک، نانو و غیره انتخاب کرده و استراتژی های خودمان را مشخص کنیم، امکان ندارد تمامی این فناوری های نوین را همزمان در برنامه هایمان قرار بدهیم، بلکه باید با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در توسعه فناوری های نوین، اولویت های بلندمدت تعیین شود

در توسعه فناوری های نوین، اولویت های بلندمدت تعیین شود