مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-26اقتصادي

در راهکار مسئولان ابتکار جدید مشاهده نمی شود


انشاالله توصیه های مقام معطم رهبری به دولت و مسئولین اقتصادی کشور مورد توجه جدی قرار بگیرد، زیرا قطعاً نرخ فعلی ارز جواب حضور مردم در 22 بهمن نیست.

- قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: انشاالله توصیه های مقام معطم رهبری به دولت و مسئولین اقتصادی کشور مورد توجه جدی قرار بگیرد، زیرا قطعاً نرخ فعلی ارز جواب حضور مردم در 22 بهمن نیست.

حمید رضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در دیدار اخیر خود با اعضای خبرگان رهبری این نکته را تأکید کردند که مردم وظیفه خود را بخوبی انجام دادند و امروز بار سنگین مسئولیت متقابل با مسؤلین اجرایی کشور است که برای قدردانی از همت و وفاداری مردم و در جهت حل مشکلات اقتصادی آنها تلاش کنند.

دولت در جنگ اقتصادی باید از فرماندهان قوی که تجربه بالایی دارند استفاده کند این کارشناس سیاسی خاطر نشان ساخت: همان طور که مشاهده می کنید متأسفانه علی رغم اینکه تلاش هایی از سوی دولت انجام شده و شیوه های گوناگونی برای مهار تورم و کاهش قیمت دلار و ارز به کار گرفته شده، اما شاهد افزایش روز به روز قیمت ها و نرخ دلار و کاهش ارزش پول ملی هستیم.

قائم مقام حزب موتلفه در ادامه با اشاره به سخنان چند سال اخیر رهبری انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری طی این چند سال بارها تاکید کردند که باید دولت ها در جهت افزایش پول ملی تلاش کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راهکار مسئولان ابتکار جدید مشاهده نمی شود

در راهکار مسئولان ابتکار جدید مشاهده نمی شود