مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-26ورزشي

چرا نکونام پیش از سفر به قطر استعفا نداد؟ 


یک مدیر فوتبالی در استان خوزستان با بیان اینکه بدبین ترین هوادار فوتبال خوزستان و کشور معتقد بود فولاد بعد از جدایی تلخ نکونام با شکست سنگینی از آسیا حذف می شود، - ایسنا/خوزستان یک مدیر فوتبالی در استان خوزستان با بیان اینکه بدبین ترین هوادار فوتبال خوزستان و کشور معتقد بود فولاد بعد از جدایی تلخ نکونام با شکست سنگینی از آسیا حذف می شود، گفت: اما با دیدن بازی درخشان فولاد برابر الهلال عربستان همه بر این باورند که فولاد با سربلندی با لیگ قهرمانان آسیا وداع کرد.

صفرعلی جمالپور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: تیم فولاد خوزستان تنها نماینده کشورمان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا که توانست در مرحله یک هشتم نهایی تیم نه چندان مطرح الفیصلی عربستان را با تک گل ساسان انصاری شکست دهد، با استعفای سوال برانگیز و قابل تامل جواد نکونام سرمربی خود وارد حواشی و مشکلات فراوانی شد.

وی ادامه داد: باور کنید ترک کردن یک تیم از سوی سرمربی در میانه یک تورنمنت به هر دلیلی نمی تواند تصمیم قابل هضمی برای هواداران یک تیم باشد که نکونام در فاصله 3 روز مانده به بازی بعدی فولاد، استعفا می دهد.

هدفش اگر واقعا ترک کردن تیم بود، رها کردن تیم در آستانه یک بازی سرنوشت ساز آن هم در خارج از کشور تصمیم قابل دفاعی به نظر نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نکونام پیش از سفر به قطر استعفا نداد؟ 

چرا نکونام پیش از سفر به قطر استعفا نداد؟