مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-26پزشكي

گسترش همکاری ها با زیمباوه؛ نگاهی نو به تعاملات سلامت با کشورهای آفریقایی


مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، گسترش همکاری های ایران با کشور زیمباوه در حوزه سلامت را نگاهی نو به تعاملات با کشورهای آفریقایی دانست.

- گسترش همکاری ها با زیمباوه؛ نگاهی نو به تعاملات سلامت با کشورهای آفریقایی مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، گسترش همکاری های ایران با کشور زیمباوه در حوزه سلامت را نگاهی نو به تعاملات با کشورهای آفریقایی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین نیکنام اظهار داشت: قاره آفریقا دارای پتانسیل غنی از نظر معادن و موقعیت جغرافیایی بوده و گسترش همکاری های وزارت بهداشت با بخش سلامت کشورهای آفریقایی از جمله زیمباوه مورد تاکید دولت سیزدهم است.

وی افزود: با توجه تحریم جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی، توسعه روابط در حوزه سلامت با زیمباوه از راهکارهای مقابله و دور زدن تحریم ها و جلوگیری از تحقق سیاست خارجی برخی از کشورهای غربی به ویژه آمریکا، برای انزوای دیپلماتیک ایران در عرصه جهانی است.

وی ادامه داد: برنامه متنوعی از جمله ملاقات های دوجانبه بین مسئولان ارشد دو کشور، بازدید از نمایشگاه های دارو و تجهیزات پزشکی و بازدید از موسسات علمی و آموزشی برای هیات زیمباوه ای تدارک دیده شده و مقرر است یادداشت تفاهم همکاری بهداشتی بین وزرای بهداشت دو کشور طی این سفر به امضا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری ها با زیمباوه؛ نگاهی نو به تعاملات سلامت با کشورهای آفریقایی

گسترش همکاری ها با زیمباوه؛ نگاهی نو به تعاملات سلامت با کشورهای آفریقایی