مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:202023-02-26اقتصادي

روزهای صعود بورس آغاز شده است؟


روز گذشته بازار سرمایه وضعیت بسیار مناسبی را تجربه کرد، بگونه ای که شاخص کل بورس با 82 هزار و 188 واحد افزایش تا رقم یک میلیون و 738 هزار واحدی صعود کرد.

- ایسنا/کرمانشاه روز گذشته بازار سرمایه وضعیت بسیار مناسبی را تجربه کرد، بگونه ای که شاخص کل بورس با 82 هزار و 188 واحد افزایش تا رقم یک میلیون و 738 هزار واحدی صعود کرد.

در حالیکه چندین ماه از روزهای قرمز و همراه با رکود و ریزش بورس در کشور می گذرد، افزایش قابل توجه شاخص کل بورس در روز گذشته شاید نوید آن را بدهد که به روزهای خوب بورس نزدیک شویم.

از سوی دیگر به عقیده بسیاری از کارشناسان در شرایطی که اکثر بازارهای مالی مانند ارز، طلا، خودرو و مسکن طی ماه های اخیر رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کرده اند و بازار سرمایه از این روند عقب مانده، به احتمال زیاد روزهای خوبی پیش روی بورس است تا خود را به بازارهای موازی نزدیک کند.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه نیز معتقد است، با توجه به شرایط این بازار طی دو، سه سال گذشته احتمال آنکه رشد مناسبی پیش رو داشته باشد وجود دارد، اما این اتفاق از ابتدای سال آینده قوت خواهد گرفت.

دکتر محمد بهمن در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به چشم انداز بازار سرمایه با توجه به وضعیت صعودی سایر بازارهای مالی کشور، گفت: طی دو، سه سال اخیر بورس نسبت به سایر بازارهای مالی عقب ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای صعود بورس آغاز شده است؟

روزهای صعود بورس آغاز شده است؟