مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:002023-02-26اقتصادي

کدام چوب ها بیشتر از خراسان جنوبی قاچاق می شوند؟


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه قاچاقچیان بیشتر به قاچاق چوب درختانی مانند توت، بادام و گردو مبادرت می ورزند، گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه قاچاقچیان بیشتر به قاچاق چوب درختانی مانند توت، بادام و گردو مبادرت می ورزند، گفت: از ابتدای سال مقصد قاچاق چوب ها از خراستن جنوبی بیشتر استان های شمالی و البرز بوده است.

علیرضا نصرآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون در خراسان جنوبی پنج تن قاچاق چوب کشف شده که نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در استان 11 تن چوب قاچاق کشف شده است، افزود: بیشتر قاچاق چوب از نوع باغی بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به گشت و مراقبت نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان، تصریح کرد: همکاری و همراهی یگان حفاظت سایر دستگاه ها مانند محیط زیست، امور اراضی و راه و شهرسازی و کمک و همراهی پاسگاه های ایست بازرسی و گشت نیروی انتظامی نیز از جمله راهکارهای مدیریت قاچاق چوب است.

نصرآبادی با تاکید بر اطلاع رسانی جوامع از ظرفیت و امکان استفاده از عرصه های منابع طبیعی در بحث زراعت چوب، اظهار کرد: اطلاع رسانی رسانه ها به مردم در خصوص اهمیت عرصه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام چوب ها بیشتر از خراسان جنوبی قاچاق می شوند؟

کدام چوب ها بیشتر از خراسان جنوبی قاچاق می شوند؟