مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 09:002023-02-26اقتصادي

تغییر نرم سرمایه گذاری مازندران از ویلانشینی به کارخانه سازی


مازندران فرصت ها و زمینه های زیاد اقتصادی دارد که شناسایی و بالفعل کردن آن چرخه سرمایه گذاری را از ساخت وساز و ویلاسازی به کارخانه سازی تغییر می دهد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: مزیت های اقتصادی و سرمایه گذاری مازندران طی سال ها مورد غفلت و بی مهری قرار گرفته است و در گذشته بیشتر تمرکز برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن و ویلانشینی بوده است.

روند روبه رشد پدیده ویلاسازی و ساخت وساز سبب از بین رفتن بسیاری از مزارع بکر کشاورزی استان و حذف آن از چرخه تولید شد و چرخه معادله را به سمت بسازبفروش ها و کارهای واسطه ای سنگین تر کرده است.

طی سال جاری با برپایی همایش های هفتگانه اقتصادی در استان مازندران، فرصت های نهان و مغفول مانده سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استان موردی پایش و بازنگری قرار گرفت و بالفعل کردن این ظرفیت ها می تواند مازندران را به رشد اقتصادی ترسیم شده نزدیک کنند.

بسته های سرمایه گذاری در حوزه شیلات، معدن، صنعت، کشاورزی، طرح های زیربنایی، انرژی، آب و برق و غیره می می تواند مازندران را به سوی داشتن اقتصاد پول و شکوفا نزدیک کند.

هفت فقره سرمایه گذاری خارجی جذب شد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران سرمایه گذاری های خارجی را از جمله فرصت های اقتصادی استان بیان کرد و گفت: در سال جاری هفت مورد سرمایه گذاری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نرم سرمایه گذاری مازندران از ویلانشینی به کارخانه سازی

تغییر نرم سرمایه گذاری مازندران از ویلانشینی به کارخانه سازی