مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:552023-02-26فرهنگي

حمایت میراث فرهنگی از هنرمندان برای ایجاد کارگاه های تولیدی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اشاره به اینکه هنرمندان زنجانی دارای قابلیت های بسیاری در حوزه های مختلف هنری هستند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی در مراسم افتتاح کارگاه الماس تراش روی مس اظهار کرد: مهم ترین اصل در آموزش تراش الماس تعیین درجه بندی آن است و در آموزش تراش الماس تاکید می شود که کیفیت تراش به طور مستقیم بر زیبایی و درخشش الماس تأثیر می گذارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اشاره به اینکه هنرمندان زنجانی دارای قابلیت های بسیاری در حوزه های مختلف هنری هستند، گفت: امیدواریم افتتاح این کارگاه موجب پویایی بیشتر این رشته شود و میراث فرهنگی نیز از این طرح های فاخر حمایت می کند.

وی افزود: قابلیت عرضه در بازار بین المللی، قیمت مناسب، رعایت حقوق انسانی، عدالت محوری و استاندارد مکان تولید، برتری و مزیت بر اساس معیارهای تکنیکی و مواد به کاررفته، قابلیت تولید به مقدار زیاد، کیفیت، کاربرد در زندگی روزمره و نوآوری محصول از دیگر مزایای اصالت محسوب می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان نیز در این مراسم گفت: اداره کل با حمایت از بخش خصوصی برای ارتقای مهارت و تقویت جامعه شاغل در حوزه مس و مسگری، کارگاه الماس تراش روی مس را در مرکز شهید رجایی زنجان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت میراث فرهنگی از هنرمندان برای ایجاد کارگاه های تولیدی

حمایت میراث فرهنگی از هنرمندان برای ایجاد کارگاه های تولیدی