مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-26سياسي

برپایی محافل آموزشی قرآن موجب معنویت بخشی به جامعه می شود


فرماندار رودسر با تاکید بر گسترش فضای قرآنی در جامعه، گفت: برپایی محافل آموزشی قرآن بسترهای لازم را برای معنویت بخشی به جامعه را فراهم می کند.

- محمدرضا شهاب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: رودسر از جمله شهرستان های قاری پرور گیلان است که در این بخش حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به برپایی محفل انس با قرآن کریم در رودسر، افزود: نگاه به فعالیت های قرآنی و عرفانی باید جدی تر و میدانی تر باشد.

فرماندار رودسر با اشاره به نقش پررنگ مساجد در برپایی محافل قرآنی و آموزشی بیان کرد: توجه به مقوله آموزش در همه بخش اهمیت دارد و در بخش فعالیت های قرآنی اهمیتش آن افزون تر است.

شهاب زاده با بیان اینکه فعالیت های قرآنی در رودسر رنگ و بوی ویژه ای گرفته است، گفت: برپایی محافل قرآنی با محوریت آموزشی و ارتقا بخشی سواد قرآنی در نسل جوان بسیار اهمیت دارد.

وی با تاکید بر گسترش فضای قرآنی در جامعه، افزود: برپایی محافل آموزشی قرآن بسترهای لازم را برای معنویت بخشی جامعه فراهم می کند.

فرماندار رودسر از برپایی کلاس های قرآنی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: برپایی کلاس های حفظ و قرائت قرآن در مساجد نقش پررنگی در نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی محافل آموزشی قرآن موجب معنویت بخشی به جامعه می شود

برپایی محافل آموزشی قرآن موجب معنویت بخشی به جامعه می شود