مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 08:002023-02-26سياسي

نام نویسی آزمون جذب نیروی انسانی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس آغاز شد


مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از جذب 506 نفر نیروی مهارتی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون سراسری در بزرگترین پالایشگاه کشور خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از جذب 506 نفر نیروی مهارتی و کارشناسی از طریق برگزاری آزمون سراسری در بزرگترین پالایشگاه کشور خبرداد.

علیرضا جعفرپور صبح امروز (7 اسفندماه) در تشریح این خبر، افزود: پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه کشور برای تأمین نیروی انسانی شیفت چهارم و رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز روزکار، از طریق آزمون استخدامی جذب نیرو می کند.

وی زمان نام نویسی در این آزمون را از تاریخ هفتم اسفندماه به مدت 10 روز (16 اسفند) اعلام کرد و افزود: داوطلبان علاقه مند شرکت در این آزمون می بایست در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org و مطالعه دقیق دفترچه آزمون، از تمامی شرایط و ضوابط مربوطه آگاه شده و در صورتی که خود را واجد تمامی آن شرایط دانستند، نسبت به انجام نام نویسی در سایت یاد شده اقدام کنند.

جعفرپور با اشاره به برگزاری آزمون در اواخر اردیبهشت ماه 1402 گفت: هدف از برگزاری این آزمون جذب حداکثری نیروی ماندگار در استان است که متقاضیان اکثر رشته ها به جز رشته مهندسی شیمی به طور 100 درصد بومی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی آزمون جذب نیروی انسانی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس آغاز شد

نام نویسی آزمون جذب نیروی انسانی در شرکت نفت ستاره خلیج فارس آغاز شد