مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 07:402023-02-26اقتصادي

خوزستان مقام نخست تولید گندم و چغندرقند پاییزه را دارد


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این استان مقام نخست تولید گندم و چغندرقند در فصل پاییز را در کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تورج نوروزی زاده شنبه شب در نشست خبری خود بیان کرد: جهاد کشاورزی خوزستان نمایشگاه های مختلفی از جمله مکانیزاسیون، شیلات، پرورش دام و آبزیان را با هدف و فلسفه اینکه تولیدات، محصولات فنی و یافته های جدید را در عرصه تولید زراعی، باغی، دام و شیلات با رویکرد دانش بنیان را به بهره برداران معرفی کند، برگزار می کند.

وی ادامه داد: امسال بهترین نمایشگاه مکانیزاسیون کشور را در خوزستان با تنوع محصولات عرضه شده، ارائه تازه ترین یافته ها و بیشترین تعداد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان را داشتیم؛ همچنین پربازدیدترین نمایشگاه کشور بود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه محل تلاقی صنعت و بخش کشاورزی است، تصریح کرد: امیدوارم نمایشگاه ها به صورت تخصصی تر و با همکاری شرکت های دانش بنیان برگزار و همچنین نمایشگاهی خاص عرضه محصولات دانش بنیان برپا شود.

نوروزی با اشاره به اینکه بارندگی های امسال نزدیک به حد استاندارد بوده و امیدوارم ادامه فصل به همین شکل باشد، عنوان کرد: با توجه به بهبود وضعیت بارش باران و پراکنش نسبتاً خوب در دی و بهمن ماه، شاهد افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان مقام نخست تولید گندم و چغندرقند پاییزه را دارد

خوزستان مقام نخست تولید گندم و چغندرقند پاییزه را دارد