مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 23:552023-02-25حوادث

مرد شیشه ای مادر خود را به قتل رساند!


مردی که موادمخدر شیشه مصرف می کرد، در اقدامی هولناک، ضرباتی را با چرخ خیاطی به سر مادر خود وارد کرد و او را به قتل رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، پنج شنبه چهارم اسفند، ماموران کلانتری 108 نواب در تماس تلفنی با محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی اعلام کردند همسایه های یک ساختمان در حاشیه بزرگراه نواب در خانه ای صدای درگیری شنیدند و لحظه ای بعد مرد جوانی که در حال فرار بوده از پنجره طبقه دوم همان ساختمان به زمین سقوط کرده است.

بدین ترتیب تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند و مرد مجروحی را مشاهده کردند که براثر سقوط به شدت زخمی شده بود؛ همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با پلیس در محل حادثه حاضر شده بودند، مرد جوان را به بیمارستان لقمان حکیم منتقل کردند.

تیم جنایی در نخستین گام  به خانه طبقه دوم ساختمان مدنظر وارد و به محض ورود به یکی از اتاق ها با جسد خون آلود زن حدودا 71 ساله ای مواجه شدند که براثر ضربات واردشده با چرخ خیاطی بر سرش به طرز هولناکی به قتل رسیده بود! کارآگاهان در جریان تحقیقات متوجه شدند پسر جوانی در یکی دیگر از اتاق های این خانه حضور دارد و از شدت ترس در را قفل کرده است که پس از باز شدن در، پسر جوان هدف تحقیق قرار گرفت و به اعضای تیم جنایی گفت: دقایقی قبل، برادر بزرگ ترم که موادمخدر شیشه مصرف می کرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد شیشه ای مادر خود را به قتل رساند!

مرد شیشه ای مادر خود را به قتل رساند!