مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 21:252023-02-25اقتصادي

سرمایه گذاری ایران در معادن غنی طلا و الماس گینه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: محدوده معدنی بوکسیت تحت مالکیت ایران قرار دارد که فرصت سرمایه گذاری مناسبی فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، به منظور بررسی آخرین وضعیت محدوده معدنی کشور ایران در کشور آفریقایی گینه جلسه ای با حضور معاونت اکتشاف و بهره برداری سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران و مجید گلشنی مدیر کل صمت استان زنجان در محل سازمان ایمیدرو برگزار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: محدوده معدنی بسیار غنی بوکسیت در کشور گینه تحت مالکیت کشور ایران قرار دارد و فرصت مناسبی برای بهره برداری از آن فراهم شده است.

وی افزود: این معدن دارای ذخایر بسیار غنی با ارزش مالی بالای بوکسیت است که به منظور بررسی مراحل آغاز عملیات اکتشافی جلسه کارشناسی در محل سازمان ایمیدرو برگزار شد .

گلشنی با اشاره به چندین مرحله بازدید خود  از توانمندی ها، منابع معدنی کشور گینه و فعالیت معدنی در این کشور در سالیان اخیر گفت: کشور گینه منابع معدنی بسیار غنی الماس، طلا، بوکسیت و سایر معادن ارزشمند دارد و امکان سرمایه گذاری و بهره مندی از این منابع برای ایران فراهم است.

مدیر کل صمت استان زنجان ادامه داد: با رفع مشکل دسترسی به معادن و ایجاد امکان صادرات آن،  ارزش افزوده بالای در این حوزه نصیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری ایران در معادن غنی طلا و الماس گینه

سرمایه گذاری ایران در معادن غنی طلا و الماس گینه