مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 20:252023-02-25سياسي

تشکیل کارگروهی برای روایت درست از تاریخ آذربایجان به پیشنهاد آل هاشم


استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی همه دستگاه های مسئول برای استقبال از عید نوروز و ماه مبارک رمضان و انجام تهمیدات لازم درخصوص پذیرایی از مسافران نوروزی و تأمین مایحتاج مردم استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارذی فارس از تبریز، عابدین خرّم  امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: همه مسئولان استان آماده ارائه خدمات مناسب در ایام پایانی سال و همچنین تعطیلات سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان هستند و همه مقدمات کار را فراهم کرده اند.

وی، آماده سازی زیرساخت های گردشگری و اقامتی، تامین ایمنی جاده ها و معرفی نمادهای فرهنگی استان به مسافران نوروزی را ازجمله برنامه های استان برای تعطیلات عید نوروز ذکر کرد و گفت: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، مراکز عرضه مستقیم کالا در تمام شهرستان های استان و 20 نقطه از شهر تبریز ایجاد شده است تا مردم بتوانند بدون دغدغه، مایحتاج خود را با قیمت مناسب تامین کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تبریک اعیاد شعبانیه، بر استفاده از فرصت این اعیاد برای برگزاری برنامه های بانشاط فرهنگی با حضور خانواده ها و اهتمام به موضوعاتی که به ارتقای فرهنگ عمومی می انجامد، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروهی برای روایت درست از تاریخ آذربایجان به پیشنهاد آل هاشم

تشکیل کارگروهی برای روایت درست از تاریخ آذربایجان به پیشنهاد آل هاشم