مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 19:352023-02-25سياسي

تکریم خانواده شهدا تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است


تکریم خانواده شهدا تجدید میثاق با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش سراسری دیدار با ایثارگران بعدازظهر شنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز با حضور استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان البرز باهدف دیدار همزمان با بیش از 400 نفر از جانبازان البرزی در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار و نماینده عالی دولت در استان البرز، مدیران البرزی را به سوی دیدار با جانبازان بدرقه کرد.

مجتبی عبداللهی در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: این طرح ویژه به سنتی حسنه باهدف تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، تبدیل شده است.

وی افزود: طرح سپاس، سال گذشته از 12 بهمن ماه تا 12 اسفندماه توسط تمامی مدیران استان اجرایی شد و بازتاب بسیار خوبی نیز داشت.

عبداللهی گفت: شهدا و ایثارگران و خانواده های معززشان صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند چراکه اگر ایثارگری ها و جانفشانی های آنها نبود، اکنون هیچ یک از ما در جایگاه های خود آرامش و امنیت نداشتیم.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران علاوه بر اینکه تجدید میثاق با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی محسوب می شود، عامل مهمی در تقویت روحیه مدیران برای خدمتگزاری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم خانواده شهدا تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است

تکریم خانواده شهدا تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است