مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-25سياسي

دبیرکل مجمع جهانی تقریب درگذشت معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان را تسلیت گفت


حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی در گذشت دکتر سید ثاقب اکبر معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان و رییس مؤسسه پژوهشی البصیره را تسلیت گفت.

- حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی در گذشت دکتر سید ثاقب اکبر معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان و رییس مؤسسه پژوهشی البصیره را تسلیت گفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام به شرح زیر است: إِنّاللّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدها شئ إلی یوم القیامه با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت دکتر سید ثاقب اکبر معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان و رییس مؤسسه پژوهشی البصیره را دریافت نمودم.

ایشان یکی از شخصیت های اثرگذار و مشهور در بین صاحبان علم و ادب در پاکستان بود که در زمینه ی وحدت اسلامی وتقریب مذاهب، علوم دینی وشعرو ادبیات، پژوهش های علمی و تحقیقی چشمگیری داشت و آثار ارزشمند فراوانی از خود به یادگار گذاشت.

مرحوم سید ثاقب اکبر، با تلاشی خستگی ناپذیردر پی آن بود تا مردم پاکستان را با افکار و اندیشه های شخصیت های بزرگ و تاثیرگذار عصر حاضراز جمله علامه اقبال لاهوری، حضرت امام خمینی(ره) و شهید مرتضی مطهری به درستی آشنا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع جهانی تقریب درگذشت معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان را تسلیت گفت

دبیرکل مجمع جهانی تقریب درگذشت معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان را تسلیت گفت