مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-25حوادث

قاتلان جوان گلشنی گرفتار شدند


جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مرد 35 ساله گلشنی در شهرستان سراوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی جوکار در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی یک فقره قتل در ماه گذشته در شهرستان گلشن، در همان ساعت اولیه، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران، در محل وقوع جرم، در بررسی های اولیه میدانی مشخص شد که دو نفر به علت کینه توزی بر سر سرقت محموله مواد مخدر در شهرستان گلشن با یکدیگر درگیر شدند که پس از گذشت یک ماه اقدام به قتل مقتول کرده و متواری می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی بیمارستان رازی شهرستان سراوان، از مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین های محل وقوع حادثه، متوجه ورود و خروج یک دستگاه خودرو در زمان وقوع قتل در محل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس با رصد دوربین های مکانیزه، نوع خودرو را شناسایی و پس از یک سری کار دقیق پلیسی، در طرح ریزی عملیاتی موفق به دستگیری این دو نفر شده و در این راستا نیز سه قبضه اسلحه کلاش و 54 تیر جنگی و یک قبضه سلاح گیرینف به همراه 14 تیر مربوط به کشف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان جوان گلشنی گرفتار شدند

قاتلان جوان گلشنی گرفتار شدند