مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-25اقتصادي

طرح پرداخت حق بیمه بیکاری به بنگاه های اقتصادی


با تصمیم هیات دولت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محوریت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال طرح پرداخت حق بیمه بیکاران به بنگاه های اقتصادی را اجرا کند.

- با تصمیم هیات دولت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محوریت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال طرح پرداخت حق بیمه بیکاران به بنگاه های اقتصادی را اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارجویانی که در سه دهک اول درآمدی قرار دارند و تحت پوشش نهادهای حمایت نیستند با مراجعه به سامانه moshavegh.

mcls.

gov.

ir ابتدا ثبت نام کرده و پس از استعلام از سامانه رفاه ایرانیان و احراز شرایط، در صورت جذب و اشتغال در بنگاه اقتصادی بخش های خصوصی و تعاونی از حمایت دولت با پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت یکسال بهره مند خواهند شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چند سال اخیر به منظور ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید و در حمایت از صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، طرح مشوق بیمه ای را به اجرا درآورده است اما در اطلاعیه جدید وزارت کار به نظر می رسد که این طرح با تغییراتی همراه شده است زیرا بر اساس شیوه نامه اجرایی طرح مشوق بیمه کارفرمایی، حق بیمه سهم کارفرما برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید دانش آموخته دانشگاهی به مدت دو سال به حساب کارفرما واریز می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پرداخت حق بیمه بیکاری به بنگاه های اقتصادی

طرح پرداخت حق بیمه بیکاری به بنگاه های اقتصادی