مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-25اجتماعي

اتصال بزرگراه امام علی (ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری روز شنبه در مراسم افتتاح دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به بزرگراه امام علی (ع) گفت: این مسیر، - شهردار منطقه 15 تهران اعلام کرد: تقاطع بزرگراه های امام علی (ع) و شهید نجفی رستگار با احداث سه کیلومتر رمپ و لوپ به همت سازمان عمرانی مناطق و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری روز شنبه در مراسم افتتاح دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به بزرگراه امام علی (ع) گفت: این مسیر، پس از گذشت سه سال از بهره برداری بزرگراه شهید نجفی رستگار با هدف تکمیل نواقص کندرو بزرگراه شهید نجفی رستگار، رفع گره ترافیکی محله مشیریه و کوتاه کردن زمان سفر برای رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین، احداث شد.

وی با اشاره به توزیع متناسب بار ترافیکی در این محدوده، افزود: برای تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع یادشده، بیش از 2 هزار و 650 متر مسیر کندرو در بزرگراه شهید نجفی رستگار، یک رمپ 320 متری و یک لوپ با همین طول احداث شده است.

شهردار منطقه 15 اظهارداشت: در این طرح بیش از سه کیلومتر جدول بندی، حدود سه هزار و 870 تن بتن غلتکی و 800 تن آسفالت از آغاز عملیات اجرایی پخش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال بزرگراه امام علی (ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار

اتصال بزرگراه امام علی (ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار