مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:552023-02-25اقتصادي

فرمانده سپاه: نوسانات ارز را درک می کنیم


اولین آن صدام و متحدانش بودند و بعد از آن راهبرد تکثیر ویروس تکفیر در سرزمین های اسلامی برای کنترل ما بود که با مجاهدت های آن سردار بزرگ این توطئه هم خنثی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه موشک های کروز مافوق صوت توسعه پیدا می کنند، گفت: ما در سپاه بیش از 325 طرح بزرگ ملی را داریم و این امکان وجود دارد که هر هفته یکی از آن ها رونمایی شود.

 سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (شنبه 6 اسفندماه) در اختتامیه جشنواره ملی جهادگران که در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، گفت: در روز ها و لحظه های بسیار معنوی، روحانی و آسمانی به سر می بریم و بهجت و نشاط معنوی و روحی بسیاری در جامعه ایمانی ما به واسطه اعیاد بسیار نورانی و خجسته ماه مبارک شعبان حاکم است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خوشحالم از اینکه در چنین روزی افتخار حضور در میان جوانان جهادگران را دارم، گفت: ما، در همه بحران ها و چالش هایی که گاهی عرض و طول جهانی داشتند و پیکار هایی که گاهی نقطه تقارن و به هم پیوستگی همه قدرت های داخلی و خارجی برای درهم شکستن حرکت شگفت انگیز انقلاب اسلامی قرار داده بودند؛ ما از همه این بحران ها و سختی ها با حضور جهادی جوانان مومن خود عبور کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه: نوسانات ارز را درک می کنیم

فرمانده سپاه: نوسانات ارز را درک می کنیم