مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-25سياسي

هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می شود


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در دهه دوم اسفند ماه سال جاری و در آستانه روز بزرگداشت شهدا خبر داد.

- معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در دهه دوم اسفند ماه سال جاری و در آستانه روز بزرگداشت شهدا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد صادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف ارزیابی دستاوردهای طرح شاهد و نیز افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی جامعه هدف با مشارکت دستگاه های آموزشی عضو طرح شاهد در 16 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

رییس شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار جشنواره در ادامه افزود: در این مراسم از 71 نفر برتر علمی، آموزشی شامل دانشجویان، دانش آموزان، طلاب شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی رتبه کشور در سطح ملی تقدیر و تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با پایان مهلت فراخوان این جشنواره و دریافت نتایج مرحله استانی،کمیته های علمی با حضور اعضای کمیته داوری و مسئولین هر دستگاه آموزشی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار و پس از بررسی سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می شود

هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می شود