مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-25اقتصادي

افزایش ظرفیت نیروگاه های برق کرمانشاه تا 2200 مگاوات در تابستان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمانشاه از افزایش ظرفیت نیروگاه های تولید برق کرمانشاه تا 2200 مگاوات در تابستان خبر داد.

- علی اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان کرمانشاه مسئولیت تأمین برق سه استان کرمانشاه، ایلام و کردستان را دارد، اظهار کرد: در حال حاضر برق مورد نیاز یک میلیون و 850 مشترک در سه استان از طریق انتقال برق در استان کرمانشاه صورت می گیرد.

وی افزود: علاوه بر تأمین برق مورد نیاز سه استان، صادرات به کشور عراق نیز از استان کرمانشاه صورت می گیرد که همین امر نشان داده که این استان در شاخص های صنعت برق وضعیت خوبی دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل صادرات برق به کشور عراق طبق دستور وزیر نیرو بخش ویژه ای از اعتبار و درآمد صادرات برق در اختیار طرح ها و بودجه استان قرار گرفته است.

اسدی با بیان برخی مشکلات و چالش ها در تأمین برق در سال 1400، خاطر نشان کرد: با این حال با وجود رشد 12 درصد مصرف برق در حوزه صنایع نسبت به سال گذشته اما با همکاری این واحدها تابستان سال جاری را بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و آمادگی لازم برای تأمین برق مورد نیاز مشترکین، افزایش ظرفیت تأمین برق در سه استان را برای تابستان 1402 را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت نیروگاه های برق کرمانشاه تا 2200 مگاوات در تابستان

افزایش ظرفیت نیروگاه های برق کرمانشاه تا 2200 مگاوات در تابستان