مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-25سياسي

افتتاح سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه سرآغاز خوبی برای احیاء است


رییس هیات تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت که سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه سرآغاز کمکی برای احیای این دریاچه است، اما باید سایر پروژه های تعریف شده هم به اتمام برسد.

- رییس هیات تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت که سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه سرآغاز کمکی برای احیای این دریاچه است، اما باید سایر پروژه های تعریف شده هم به اتمام برسد.

روح الله متفکر آزاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه توسط رییس جمهور اظهار کرد: ما در حوزه تحقیق و تفحص از ستاد دریاچه ارومیه به وظایف نمایندگی مان عمل کرده و توانستیم نمودی از مطالبه گری دقیق، درست و غیر سیاه نمایانه در موضوع دریاچه ارومیه را نشان دهیم.

ما پیگیر اتمام و اجرای همه پروژه ها از جمله پروژه های سازه ای دریاچه ارومیه بوده ایم.

وی ادامه داد: پروژه انتقال سامانه انتقال از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه یکی از مهم ترین پروژه ها در منطقه غرب آسیا و بزرگترین پروژه زیست محیطی که کار آن در دولت قبل شروع شد اما بخشی از آن به اتمام نرسیده و ناقص مانده بود این موضوع را در دولت قبل و دولت فعلی پیگیری کردیم بنابرگفته دبیر ستاد دریاچه ارومیه یعنی استاندار آذربایجان در طول یک سال گذشته بیش از 1000 میلیارد تومان ورود مالی به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه سرآغاز خوبی برای احیاء است

افتتاح سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه سرآغاز خوبی برای احیاء است