مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-25اجتماعي

تجهیز مناطق حفاظت شده کلیبر به دوربین ضروری است


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کلیبر بر ضرورت تجهیز مناطق حفاظت شده به دوربین های پیشرفته به منظور پیشگیری از شکار غیرمجاز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد حق وردی پور روز شنبه در بازدید از مناطق حفاظت شده کلیبر و در جمع محیط بانان اداره محیط زیست، صیانت و حفاظت از محیط زیست را عبادت دانست و افزود: تجهیز مناطق حفاظت شده به دوربین های پیشرفته ضروری است و این اقدام در راستای پیشگیری از شکارهای غیرمجاز مؤثر و مفید خواهد بود و راه سو استفاده برای افراد متخلف را خواهد بست.

وی محیط بانان را کسانی دانست که این کار را با تمام وجود، علاقه و با عشق به حیاط وحش انجام می دهند.

حق وردی پور با اشاره به وسعت زیاد مناطق حفاظت شده شهرستان کلیبر و خداآفرین و تنوع حیات وحش منطقه، اضافه کرد: متأسفانه فقدان نیروی انسانی و ماشین آلات کافی موجب شده تا افراد فرصت طلب و سودجو از این ضعف، سو استفاده کرده و گاه و بیگاه با ورود به مناطق حفاظت شده اقدام به شکار غیرمجاز گونه های حیوانی کمیاب موجود در منطقه کنند.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی محیط بانان و نگهبانان مناطق حفاظت شده، ادامه داد: همکاران فداکار محیط زیست با چنین سختی کاری باید از حقوق کافی برخوردار باشند تا بتوانند با کمترین دغدغه مالی و با تمام وجود همچون سرباز از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مناطق حفاظت شده کلیبر به دوربین ضروری است

تجهیز مناطق حفاظت شده کلیبر به دوربین ضروری است