مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-25اقتصادي

همراهی کشاورزان در مدیریت منابع آبی ضرورت دارد


فرماندار رشت بر لزوم استفاده از تجربه موفق سال گذشته در مدیریت منابع آب کشاورزی تاکید کرد و گفت: همراهی کشاورزان در مدیریت منابع آبی ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا امام پناهی ظهر شنبه در جلسه شورای عمرانی شهرستان رشت تلاش و همکاری جمعی را مناسب ترین و کارآمد ترین راه برون رفت از معضل کم آبی در فصل زراعی عنوان کرد، افزود: با توجه به رتبه بالای کشاورزی در اقتصاد و اشتغال شهرستان، نیازمند هم افزایی توانمندی و تدابیر ارگان های دولتی، بخش خصوصی و کشاورزان برای کسب آمادگی ورود به سال زراعی جدید، استفاده صحیح از منابع آبی موجود و مواجهه مطمئن با بحران کم آبی هستیم.

وی بر شرایط نا مطمئن ذخایر آب کشاورزی بخصوص دریاچه سد سفیدرود و اشاره به وابستگی اراضی مزروعی شهرستان رشت به استفاده از آب سد تاکید کرد و گفت: همراه بودن کشاورزان در مدیریت منابع آبی موجود از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ضرورت دارد.

فرماندار رشت تصریح کرد: با توجه به کاهش 30 درصدی ذخیره و بیش از 50 درصدی ورودی آب به سد سفیدرود، نسبت به ماه مشابه سال گذشته، شالیکاران با عمل بر اساس جدول تقویم زراعی، یاری رسان مسئولین در مدیریت منابع آبی باشند.

امام پناهی بر لزوم استفاده از تجربه موفق سال گذشته در مدیریت منابع آب کشاورزی تاکید کرد و ادامه داد: لایروبی انه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی کشاورزان در مدیریت منابع آبی ضرورت دارد

همراهی کشاورزان در مدیریت منابع آبی ضرورت دارد