مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-25اجتماعي

برگزیده شدن 17 کودک نهاوندی در مسابقه کشوری پویش سلام بر حسین(ع)


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند از برگزیده شدن 17 کودک نهاوندی در مسابقه کشوری پویش سلام بر حسین(ع) خبر داد.

- برگزیده شدن 17 کودک نهاوندی در مسابقه کشوری پویش "سلام بر حسین(ع)" ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند از برگزیده شدن 17 کودک نهاوندی در مسابقه کشوری پویش "سلام بر حسین(ع)" خبر داد.

میلاد امینیان اظهار کرد: پویش سلام بر حسین(ع) توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ایام اربعین حسینی سال جاری برگزار شده که امروز شاهد اعلام برگزیدگان کودک این پویش در سطح شهرستان نهاوند هستیم.

وی افزود: بر اساس پویش یاد شده کودکان 4 تا 12 سال برای شرکت در پویش سلام بر حسین(ع) با فرآیند کاشت بذر و آب دادن آن با عبارت سلام بر حسین(ع) در کتابخانه با کمک والدین یا کتابدار، فیلم و تصویر تهیه کرده و پس از درج مشخصات، آن را در سامانه مربوط نهاد بارگذاری کرده اند.

امینیان تاکید کرد: این 17 برگزیده از اعضای کتابخانه های شهید حیدری نهاوند، آیت الله نهاوندی نهاوند، امیرالمومنین(ع) نهاوند، شهید قدوسی فیروزان، نه دی برزول، سیدالشهدا(ع) روستای گیل آباد و کتابخانه مراد همتی روستای میان آبه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیده شدن 17 کودک نهاوندی در مسابقه کشوری پویش سلام بر حسین(ع)

برگزیده شدن 17 کودک نهاوندی در مسابقه کشوری پویش سلام بر حسین(ع)