مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-25سياسي

جشن نیمه شعبان با محوریت مردم در تهران برگزار می شود


رییس ستاد هماهنگی جشن های مردمی نیمه شعبان استان تهران گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی عاشقانه به برپایی جشن های نیمه شعبان همت می گمارند و باید این مهم به طور کاملا مردمی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان ورامین و جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی این شهرستان اظهار کرد: مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی عاشقانه به برپایی جشن های نیمه شعبان همت می گمارند و باید این مهم به طور کاملا مردمی انجام شود.

رییس ستاد هماهنگی جشن های مردمی نیمه شعبان استان تهران افزود: دستگاه های اجرایی و خدماتی باید از جشن های مردمی پشتیبانی کنند و مردم با عشق و ارادت به پیشگاه امام عصر (عج) به خوبی انجام وظیفه خواهند کرد.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم جشن با محوریت مساجد، تکایا و هیئات مذهبی، اجرای برنامه در مدارس، دانشگاه ها، پایگاه های بسیج، برپایی ایستگاه های صلواتی توسط اصناف و اقشار مختلف، فضاسازی شهری، نور افشانی، برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مساجد و حتی خانوادگی در منازل، قرائت سراسری دعای فرج و مسابقات و برنامه های فرهنگی از جمله برنامه هایی است که انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیمه شعبان با محوریت مردم در تهران برگزار می شود

جشن نیمه شعبان با محوریت مردم در تهران برگزار می شود